R E C E N Z I J A

Mozaik knjiga

Sve same laži novitet je iz perca autorice hit romana Pustila sam te. Kao što smo već imali priliku uvidjeti da Clare ovaj žanr uistinu leži. Nesumnjivo da je tu ulogu odigrala činjenica da je i sama provela dvanaest godina radeći u policiji, a nakon toga se posvetila novinarstvu.

Sve same laži knjiga je koja je napisana bez nepotrebnih detalja, a opet je tako dobro razradila sve. Imali smo i početak i kraj. Apsolutno sve.

Nekidan sam vas pitala koliko često lažete, odgovorili ste gotovo nikad ili eventualno nekad prešutite istinu za tuđe dobro. E pa, u ovoj knjizi je puno laži. Jedan pravi mali vrtlog. Do samog kraja nećete znati kome vjerovati 😉

Priča prati novopečenu majku i ženu koja je izgubila roditelje. Anna se jako teško nosi sa tragedijom koja ju je snašla. A kada na njenu adresu stigne uznemirujuća poruka, pomisli kako se njeni roditelji uopće nisu ubili… pomisli kako su oni zapravo ubijeni.

Ali kome se obratiti za pomoć, kako otkriti istinu? Kada se u svakom kutku obiteljske kuće skrivaju stvari koje bude nove sumnje, spoznaje, kada se više ništa ne čini istinito…

Anna se obrati za pomoć Murrayu koji je pred mirovinom, ali nešto ga navede da ne odustane od te mlade žene. Da joj pomogne razriješiti kaos u kojem se našla.

Knjiga tako prati i Murraya te njegovu suprugu koji se i sami bore sa svojim problemima.

Sve je tako isplanirano, dobro odigrano da Murray i Anna ne dolaze baš brzo do zaključka. Ali autorica je u priču ubacila još neka poglavlja iz nečije perspektive pa smo tako i mi za petama istini.

Ali ono što se na kraju uistinu dogodi je šok. Nevjerica. Priča je toliko zamršena, a opet tako dobro i logički odrađena da sam oduševljena.

Ono što mi se posebno svidjelo je što sam od tri teorije, samo s jednom polovično pogodila što se zapravo događa. Autorica nas je kao čitatelje toliko nasamarila, bili smo slijepi, unatoč vlastitim zdravim očima. Ovo je onaj jedan pravi triler od kojeg će vam kotačići u glavi raditi sto na sat, gdje ćete pokušati spajati točkice, ali ćete se uvijek nekako naći u slijepoj ulici. Triler koji će vas izluditi, uvući u sebe i gladno držati vašu pažnju sve do posljednje stranice.

Od zločestih, prijetećih poruka, do sumnje u najbliže, neslaganja oko predobro osmišljenog samoubojstva, obitelji koja je prepuna tajni i na kraju krajeva jedne velike laži.

Osmisliti nešto ovakvo i svakom liku izgraditi posebnu, upečatljivu osobnost, od mene zaslužen svaki naklon. I iskrena preporuka. Čista petica. Moram priznati da sam čak upala u nekakvu čitalačku krizu, ali me ova knjiga podigla.

Iskreno sam oduševljena. 😉

Hvala na čitanju recenzije. 6.8.2019.

Izdavač je gore spomenut: Mozaik.

S engleskog prevela: Divina Marion

spolicebookblog avatar

Published by

Komentiraj

Design a site like this with WordPress.com
Započnite