#recenzija · Stilus Knjiga

Highlander; Povratak divljeg ratnika – Karen Marie Moning

R E C E N Z I J A

Stilus knjiga

Povratak divljeg ratnika, Highlander – knjiga druga

Rođen u klanu ratnika nadnaravne snage, Gavrael McIllioch se odrekao svojega doma, sakrio pravi identitet i pobjegao daleko od svoga rodnog kraja, a sve to kako bi zaštitio ljude do kojih mu je stalo.

Obećao je sam sebi da nikada neće priznati svoju ljubav prema Jillian St. Clair, kao i da će ju uvijek paziti pa barem i izdaleka.

Sigurno se pitate zašto?

Njihova priča nije još ”samo jedna u nizu”. O, ne. Puno je složenije od toga. Gavrael, sada Grimm, u svojoj krvi nosi proročanstvo, nešto za što ni sam nije siguran je li dar ili prokletstvo. Berserker… Bog Odin vreba iz sjena i sluša kada će ga potražiti čestit čovjek u agoniji. A legenda kaže da takvom čovjeku Odin daruje nadnaravnu snagu, da će ga učiniti nepobjedivim ratnikom, a pod cijenu da nikada ne može opozvati svoju odluku. A ako ne se ne nauči prihvatiti i kontrolirati zvjerski nagon koji se budi u njemu, umire…

A 1499. Grimm je pozvao Odina u pomoć.

1515. Grimm živi daleko od svog pravog doma. Skrivajući svoj identitet, svoju tajnu…

Grimm je obožavao Jastreba i njegovu suprugu Adrienne. Mislio je da će nemir u njemu proći, da će biti sretan, ali se polako počelo buditi nezadovoljstvo. Počeo je razmišljati, osjećati nemir… a onda je jednoga dana stigla i poruka  za njega. I to ne bilo kakva, nalazio se na njoj grb Gibraltara St. Claira. U Grimmu su se odmah probudili svi strahovi. Panika, sjećanje na nju… Jillian.

Pročitavši pismo odlučio je da se mora vratiti. Ali kamo? U tom je trenutku konačno priznao svom najboljem prijatelju i njegovoj ženi tko je Grimm zapravo. I gdje je rođen. I tako se odazvao na poziv Gibraltara…

Ali Jillian više nije simpatična mala djevojčica. Sada joj je dvadeset jedna godina. Ugodne naravi, krasnog ugleda, ljepote kojoj nema premca. Počelo se govorkati. Njezina je majka padala u očaj zbog toga što je Jillian odbijala svakog udvarača.

A onda je njen otac, Gibraltar, preuzeo stvar u svoje ruke. Uredio je da trojica muškaraca dođu dok su on i njegova supruga Elizabeth bili na putovanju.  Jednoga od njih Jillian će morati odabrati za svog budućeg supruga, u protivnom… jedan će od njih odabrati nju.

No, naravno da neće biti tako lako. Jillian je duboko povrijeđena kada shvati što je njen otac isplanirao. A Grimm? On ju pak gura u naručje drugom muškarcu. Sve dok se ona sama ne zainati pa ne odluči isprobati svoje zavodničke poteze na njemu. Zacrtala si je da će ga osvojiti, a hoće li Grimm pokleknuti? Je li ona dovoljno snažna da zvijer u njemu nastavi spavati, da zauvijek bude sigurna od berserkera? I hoće li prava ljubav uspjeti pobijediti, hoće li ju Grimm ”oteti” ispred nosa drugom muškarcu?

Kroz razne oklonosti, zavjere, situacije i nedaće koje će zateći Jillian i Grimma, imat ćete priliku uživati u njihovim slatkim, malim tajnama. Zanimljivim i prije svega vrlo detaljno opisanim trenucima dok se ljubav među njima uistinu rađala, a s druge strane svjedočimo kako su se opako njihovi neprijatelji urotili u pokušaju da ih oboje likvidiraju!

Spletke, intrige, strast i malo čarolije ovaj roman čine idealnim štivom za sve ljubitelje povijesnih ljubića.

Drugi je ovo roman iz malo većeg serijala. A kažu da je svaki naredni sve bolji. Ukoliko već otprije gajite ljubav prema Škotima, povijesnim romanima, lijepo upakiranom dozom erotike, pitanjima o tom što se uistinu  krije ispod kilta i ukoliko vam treba štivo uz koje ćete predahnuti, posegnite za Highlanderom. Sigurna sam da će ova knjiga, za ljubitelje toga žanra biti prava poslastica. A Stilus knjiga je ove godine najavila prijevod i treće knjige iz ovog serijala, taman stignete pročitati prve dvije dotad!

Hvala na čitanju recenzije! 12.2.2019.

Izdavač je gore spomenut, Stilus.

S engleskog preveo: Ruđer Jeny